keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 21 Disember 2009

Ikhlas atau nak menunjuk ???

Mmm panas cuping telinga jijah arini ..rasa nak penampar je mulut “TA” tuu.. walau dengar sayup sayup je bunyik perkataan “BERKIRA JUGAK KEE TAKAT 30 ORANG TUU” … Kesahnye tadi aku jumpe seseorang … cakap pasal program ni .. but then dia kata makan tengahari dia nak sponsor .. Nasi ayam .. sbb dia sorang yg nak tanggung .. soo aku cadang laa .. satu lauk je berasaskan ayam .. tak perlu sayur .. lagipun bukan semua bebudak yg makan sayur. .. aku cadang ayam masak gajus ke … ayam kicap ke .. but then dia gelakkan aku … “AYAM GAJUS LA PULAK … MEMACAM LAA” … emmph .. salah ke aku cadang jer? Aku cakap .. “kalo nasi ayam .. mahal sikit …tapi kalo nak … tak kesah aaa nak belanja ape pun” … masa tu jiran sebelah dia dengar gak … (geng subahat dia la tuu) maksud aku bukan nak berkira ke ape .. Cuma aku takot dia laa banjer lebih … tu je emm .. lupe pulak aku … gaji dia kan beribu … pegawai besar laa katakannnn … of coz laa gaji beribu tak abis makan kan??? Lupe la pulak …. Tapi tak perlu laa dia mengata aku … sesedap rasa nak kata aku ni kedekut berkira lakkk …lantak dia la nak kata ape pun ... tapi sesekali berdesing gak bila kena macam ni ... sib baik tahap kesabaran ku tinggi ... kalo tidak .. mau makan penampar jepun "dak tino" tu.. ni laaa salah satu sebab aku malas sesangat nak bebaik ngan dia … bila aku baik jer .. ada laaaa yg dia buat taik …. Adaaa je dia buat kat belakang aku … setakat ni aku tak dengar lagi cerita masa aku g swak ngan dia …. Tapi kalo aku dengar dia cakap menda tak best pasal aku .. siap aa dia … mmm .. kalo yer nak bersedekah .. jgn laa sampai jadi riak n nak berbangga kembang lobang idong lakk ... nak tunjuk kite baik sangat ke ape ... tak baik tu .. sok sedekah kemana ... ko kemana ... tol ke ape aku cakap ni?? .. ahhh malas nak layan dia ... lantak ko laaa ... minahh ... ~ It'S OnLy Me ~ weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky