keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 25 Disember 2009

iskk... Ngape laa...

isk... Susah n ak cakap....
nak kata kecik... Dah tua pun umo...
nak kata solo... Dah duet pun haaa...
nak kata baru? Huuu dah nak masuk kuota ke 2 beb...
Tapi ... Mentenn...
Segala ... Aku je betol..
itu ini... Ikut suka aku laaa...
argue.... Aku je mesti menang..
Cakap orang... Semua aku bangkang...
ko buat... Aku pun boleh buat....
merajuk??? Aku laaa jadi ratunya....
Life aku?? Mmmm semua nya berkait dgn kengkawan akuuu... Itu ini begitu begini...
Susahnye aku nak cakap....
Bengang... Nak marah...nak sound...
sejuta kali pun..... aku takkan tegur...
Biar laa dia dengan dunia kebudakan dia...
tah bila nak matang???
Aku pun tak tau...
Suka hati ko la....
Life ko... Hidup ko...
aku cuma pemerhati...
Yg bila puas dan penat memerhati...
Pasti aku berlalu pergi....
Emmm... Tah la... Bila ko nak sedar diri??...
yg ko tak macam dulu lagi....
bila ko nak matang???.......
Cabaran dunia tah cemana mendatang...
lantak ko laa nak tergolek terlentang...
aku hanya pendatang...
Di tanah sebidang aku menumpang
Mengicak saki baki kasih sayang...
Yang semakin hilang....
sayang... Bila laa ko nak matang.
~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

al berkata...

salam...


lama2 matang la...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky