keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 22 Disember 2009

present dari kuching



yey ... arini jijah dapat present dari jiran depan ... punye laa lama tak jumpe dia .. hehehe .. anyway .. jijah tumpang pc dia la masa dia takde ... cian kat jijah takde pc .. wawawa .. sadiss ...
soo dia kasik jijah kucing ... hehee gebu macam aku gak ... tak sangka lak .. jiran belah kanan pun sama gak kaler .. cuma dia nye kurus macam tuan dia gak ... hehehe
Thanks Nozie ... cute kucin tuu ..

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky