keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 23 Disember 2009

program cuti sekolah ..

Program cuti sekolah siri ke 2 tahun ni memang tak sangka menjadi .. dengan keadaan aku yg takde computer (merempat) .. dengan program yg lepas satu satu ... syukur paper work nye hanya ambik masa tak sampai 2 minggu ...bermula isnin balik dari perak .. then lulus paper on monday this week ... mmm barang semua pakai yg sediaada jer .. balance hadiah dari program literasi di Kuala Kangsar ... tapi yg buat aku kurang senang ... semalam ada orang tu kata nak bawak itu .. nak bawak ini .. udahnye satu hape dia tak bawak ... just cakap tong kosong ... sempat gak aku guna ayat orang orang tua ... sib baik menda tu melekat .. kalo tidak mau tinggal gak ... terasa atau tidak aku tak peduli lagi ...sbb nye .......... 1) bila satu program yang bebesar n terutamanya sedikit sebanyak melibatkan kite .. Of coz laaa kite akan ingat 24 jam sehari .. tak lalu nak makan/minum n otak ni dok pikir je... cari ape lagi yg nak buat atau tambah (kalau aku laaa) ... tapi dia ... mustahil bagi aku ... dia boleh lupa semua ... 2) dah tau ada program atau kerja mustahak .. of coz kite akan sampai awal ... mmm sama je dia datang keje .. ye ah .. maybe sbb dia cuma mengarah aje kot ... soo ape ape pun .. semua atas bahu staff bawahan (agaknye laaa) .. soo dia tak perlu risau ape ... tapi ... dah sampai tadi sebok gak dia kehulu kehilir .. macam biasa aaa ... tanya itu ini (tanya je laaa) .. tah lah .. tak paham aku perangai depa ni ... mmm sorang agi tu .. langsung tak jenguk ... why? .. adakah unit aku ni berjalan dengan sendiri sekarang ni??? hahahahah ... nampak jelas n nyata sekarang .... ape pun ...harini aku di serang sakit perut .. tah aku makan ape?? pagi semalam aku makan lempeng dengan rendang ayam .... malam nye aku makan nasi ngan sup daging .. tu je yg aku makan semalam ... herannn ... ape pun masak gak laa aku ke tandas tadi ... 7-8 kali gak laa ... letiss ... soo lepas itu .. ape saja yg dia cakap ... atau dia tanya .. banyak aku buat tak endah ... atau aku ulang balik ayat dia ... dia suh aku call orang ... aku pun cakap balik ... aaaa talifon laaa ... bila dia suh cakap kat orang ni ... aku pun cakap balik .. aaaa ... cakap laaa ... (dalam erti kaa lain .. aku suh dia buat sendiri laaa ) tak larat aaa aku nak layan dia ... aku sendiri ada keje aku tersendiri .. soo .. pepaham laaa ... takkan nak aku sound direct lak kot ... (tu akan jadi kalo n kesabaran aku dah menipis laaa) ... mmph.. sooo ... hero of the day is ... a guy @ Zalie ... he let us used his "precious lappy" ... the things that she "forgot" to bring ... which is the most important things of the day .....hergh. She really make my blood go upstairs... mmm syukur alhamdulillah .. semua selesai ... 

 ~ It'S OnLy Me ~

 weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky