keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 23 Disember 2009

rindu....

jijah ada beli penanda buku GG - from taiping with love... Kata kata dalam tu... Rindu ada dua... Kerana sayang atau kerana benci....
Isk... Lama dah jijah beli... Masa sekolah rendah dulu... Haha ingat agi masa dok kerumun ujang nak suh dia lukih katun.... Seronok...
Dah tu sblom naik bas... Semua dok kerumun gerai jual ayam kfc... Uishhh... Sedap meratah paha ayam... Heheh tambah lak pepanas.... Ok. Stop bab ayam... Dah tengah malam seh... Kang perut lapooo....
Mmmm rindu sbb ape ye? Sayang... Tak penah lak rindu bila benci kat seseorang... Cuma teringat laa kot... Sbb dah tak suka
Mmmm rindu.... Ahhh... Rindu... Eeee rindunyeee... Hahaha semua nada suka... Happy n sad... Takde lak org cakap... Hei... Rindu ... Dalam nada marah... Heehehe apa je yg aku merepek meraban.... Nak tido ahh... Nite allz... Nite muah muih...
~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

anaklaut berkata...

betul-betul rindu la ni...

rindu adalah bahasa dalam jiwa ..selalunya kita akan rindu lebih2 lagi bile berjauhan..

LiNda berkata...

Saya kalau rindu kannn... teruk sikit .

Angau melangau ! pastu meroyan dengar lagu jiwang . hahaha

Jijahh @ f.k berkata...

rindu yg menyesakkan jiwa... Yg membuatkan fikiran tak tenteram... Rindu yg menyatukan dua hati ..dan perasaan...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky