keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 7 Januari 2010

Good morning...


good morning alllz... Harap semuanya sihat n ceria hari ni. Jijah rasa ngantok lak pagi ni. Semalam tidur jam 12 lebih mmm saja carik nahas le... Smlm bz bagai nak rak... Rasa nak termuntah buat keje... Pelik lak nengok dorang ni rilek jerr... Hebat tuu... Jijah lak rasa mcm laju nye jam ni... Alih alih dah jam 5... Cemana tuuu... Smlm bertalu talu arahan bos masuk lam sms... Dia masuk meeting... Soo arahan terus sms kat staff... Adoii... Pening makk... Harapnya separuh keje dapat settle arini.. Nak siap semua memang tak sempat laa...banyak lagi nak kena buat....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky