keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 27 Januari 2010

RM ... oh RM ...


adehh ... tetiba je rasa sengkek bonar ... dah macam baru masuk kojo jer ... 3 bulan takdo gaji .. merempat ... makan pun ... sekali makan pagi konyang sampai ko malam lahh .. hahaha tapi yg heran tuu .. tak jugak kurus kurus jijah ni ...

bezo dulu dan sekarang .. dulu gi kojo ... jalan kaki joo .. pasang laa kudo kudo kaki ni haa ... kalau dah rasa lambat sangat .. tambah speed lagi ...kalo jalan jem .. kitorang yg jalan kaki ni lajuu jer .. tapi kalo jalan raya lajuu .. kitirang yg lambat ... tapi maso tu jalan reramai ..seronot sikit...samo samo jalan .. samo samo lambat ... ahaks ...

then boli pulak virago lamo tu ... haaa yg ni memang kuaso kudo ... tekan yo butang ... idop lah .. vromm vroom .. tapi kaki kono pakai Boots lah @ kasut penuh.. tak buleh pakai HIGH HEEL yoo .. susah nak tukar gear nanti ... lopeh jatuh tegolek golek bak aksi stunt cat woman tu .. jijah pun boli laaa kodok itam atau namo saintifiknyo .. SAVVY .. hahaha ... yg ni bukan sonang yo .. sebab nak kono bela leklok ... mahal gak laa sbb nye nak makan yg sodap sodap yo ... namo je murah .. takpo lah .. mampu lagi ...

emmm .. dugaan betul .. tapi takpo lah .. duit abis sbb belajaar .. bukan menjoli kataks ... ado pekdah ... sok kalo dah abis .. harapnyo dapek laa naik pangkat bosa .. gaji bosa ... (keto bosaaa) .. hahaha ... berangan tak abis dak jijah nih .. hampehhhh ...
Petang semalam balik keje .. kuar duit gaji ... huuuu sekali sentap jerr .. abis kontang .. sumer buat bayar duit blaja jer ... hahaha .. bukan tenggelam paras idong jijah yg jambu ni haa .. terus tenggelam ke dasar ...lemass huu ...
letissssss ... takde ke orang kaye mane mane nak sponsor jijah blaja .. hahahah ...
takpe .. sebulan dua lagi jijah kaya balik ... sabar ye jijah .. sabarrr ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky