keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 12 Februari 2010

Hantaran kawen.. 2

yahuu .. dah siap ...
pengantin Lelaki .... sila bergumbira ya ...
hantaran hari perkahwinan mu telah siap di gubah sepenuhnya ...

ku doakan juga moga kau berbahagia selalu dan dimurahkan rezeki ...












yg kat bawah ni ... untuk kain ..
















yg ada 3 bijik balang ni akan diisi dengan agar-agar kering















handbag ...















buah buahan ...



















cekelat ....














ni nak letak duit kot ?? atau extra gift ...














ni centerpiece >>> KERANG GERGASI yang berisi gelang emas n potpuri ... heheheh















heheh .. akhirnya .. siap ... tukang gubah ... kak ani ... tukang gam + tukang buat sepah & tukang komen >> Jijah ... ahaks ..

p.s : pemilik kerang gergasi >> jom makan kerang ber 2 .....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

sI tEDI berkata...

lolipop kan tu! cantik! macam sejambak bunga!

Insan Biasa berkata...

hihihi....

cantik nya

suka kerang gergasi

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky