keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 12 Februari 2010

kalau dah rasa bagus sangat ...


aku tak paham ngan staff sorang ni ...
masa nilaian end of last year .. siap leh cakap .....
"Puan ... Saya nak 90 ke atas.. saya tak pernah dapat 90 ke bawah .."
hebatnye dia... siap leh mintak mintak ape bagai ... (mintak atau arahan tuu)
n puan yg baik hati tu pun .. "menunaikanlah permintaan dia"..(sungguh tidak patut n tidak adil)
(walawehhh .... kalo gitu .. aku pun nak cakap gitu thn ni ... aku nak ulang ayat pompuan ni ..kalau dia tak kasik ... aku nak ungkit ... biar bernanah .. biar kejang kena sawan .. aku tak dulikkk...)

asal aku kasik keje kat pompuan ni ... mesti dia cakap ...
"mmmm akak tengah banyak kerja nii"...
ataupun dia tidak akan mempedulikan langsung ape yg kita cakap .. walaupun masa kita suruh tu dia dah tengok n dengar ...
dia juga pernah tolak balik kerja yg aku bagi ... n yg bagus nye ... di bagi tahu .. awal pagi hari bengkel tu akan di jalankan ... (bayangkan ape perasaan aku??) ... nampak sungguh kerja yg tak profesional ...... (aku tak suka) ... kiranya macam aku ini buat kerja tak bagus laa di mata bos besar .... (takpee ... takpe... ada lori ... ada bas ... ada hari .. aku libass .... hahaha)
kalau bos besau yg kasik arahan >> ... baik puan .. ok puan ... sambil buat buat muka baik n interested n focus pada apa yg di katakan....
bila sampai je kat luar ... pot pet pot pet .. itu ini ... itu ini ... memacam laaa ungkit ... (haik ... tadi baik jerrr .. blakang lain pulak ??)

sib baik ko tua dari aku ..
kalau bebudak ... sah sah masa tu jugak aku dah bertukar hijauuuuuuuu ....
aku boleh bersabar lagi ....

bagi dia .. dia je yg banyak kerja ... n aku dan lain lain takde n tak buat kerja ... rilax goyang kaki .. nengok email ... layan YM .. layan ape bagai ...... dia saja lah yang baguss ..
aku paling benci kalau ada urusan dengan dia .. aku rela buat semuanya .. dari bagi dia kerja n sepanjang masa dengar bebelan dia banyak kerja ... aku juga pernah cakap straight to the point dengan bos besau ...
"Pn tlg jot down arahan puan .. nanti saya serahkan ... kalau saya yg cakap .. tak laku"
last year juga aku pernah menolak utk menilai dia ... straight to the point aku cakap ....
"Dia kan bekerja straight dengan puan ... saya rasa saya tak layak nak menilai dia ... lagipun dia pernah kata ... saya ni tak reti nak menilai dia ... 90++ masih sikit bagi dia ..."
dari aku buat benda yg aku tak ikhlas ... baik aku tolak terus ...

this morning ... awal pagi dah buat muka "lahanat" dengan aku ... (sorry... terpaksa guna) ..
ape kess ?? baru masuk kerja dah tarik muka ape bagai?? ..
mintak itu takde .. mintak ini takde .. siap bebel bebel ... benda ni tak buat lagi .. benda tu nak kena buat ... itu ini begitu begini ...tak cukup masa .... ahhhh bosann ...
bercakap dengan orang bagus ... macam tu ke ?? ko kan dah cukup hebat ... SKT ko kan 90 ke atas ... memang sesuwai laa ko keje banyak macam tu ...
sooo stop mumbling ... and do your job ...

(whakakaka .. gelak jahat) ..puas hati dapat luahkan semuanya ...

....................................................................
atas macam ni ... bawah cenggitu ....
aku jugak le mati kat tengah tengah ... hahahaha
sbb tu lah ramai geng aku yg cakap ... baik lagi kerja sensorang .. aman bahagia ... walau teruk .. puas hati daripada kena layan karenah orang orang yg gilak gilakk ..

negatiff .... negatiff .... tak bagus untuk kesihatan anda ..... sila jangan tiru perangai sedemikian dan jangan jadi specis talam yerr ... hahahahha

jijah >>> tak makan d3k puji ... tak mati dek kejiii ... tapi kalo jijah dah nyampah orang tu ... hahaha... sila lah lihat aku "JEK" dia sehabis tinggi ...........


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

mrs.ecam berkata...

sabaq jijah yee dh mmg idop nih camni la....kt nk ckp bnyk kang org ckp kt x hormat org tua la...kuang ajar la...tp klu dh lme2 thp ksbran pong nipis ye dokkk...huuuuuuu

Insan Biasa berkata...

salam cinta .....

hihi ...

mcm panglima
dimedan perang , ganas tapi manja !!!

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky