keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 10 Februari 2010

kau angau ke jijah ??? ...


hadoi laa ... arini terlupa nak bawak nyawa ke 3 jijah... adehhhh laaa .... dah la semua keje lam external tu .. herghh (marah diri sendiri) ... patut laa tadi pagi rasa macam ada yg kurang jer ... harapnye takde laa sesape nak maklumat penting ... parah nihh ...
ada sesape ada sayap ke ?? nak pinjam jap .... wawawaawiii ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

pak long berkata...

salam...
patahnya sayap malam...

Insan Biasa berkata...

Tidor malam sedap sedap
Bangun pagi terus kerja
Awie lah ada sayap
Sila lah talipon dia

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky