keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 9 Februari 2010

letisss...


harini terasa laaa letih nye badan ku ini .. kesana kemari .. bangun duduk gi sana lagi ... agaknye lama tak buat keje berat .. mmm sejak keje sini .. bebalik jari jari, otak n mata aku je letih ... kalau dulu kemain luas tempat sorang yg jaga .. hahah kira bermandi peluh laa kalau aku settlekan satu lebri nye keje ... anyway .. nengok hasil kerja memang laa terasa puas nyerr walau letih cemana sekali pun ...

ingat nak gi makan lewat macam biasa .. sekalik kena panggil meeting daaa .. satu floor semua kena naik atas .. kes file meja la nii .. udah kelangkabut semua ... prot rasa lapar giler ... sbb nye tadi pagi aku makan bihun saket ngan air koseng jerr... sib baik laa ada orang belanja jajan .. ngap je laa .. janji dapat alas perut ... balik umah .. masuk ayam KFC semalam lam microwave oven .. ngapp ... abis citer ...

arini tak sempat pun nak sembang .. windu sehhh ... windu tahap dewa dewa ... cepat laa online .. nak sangat sembang ngan dia ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

pak long berkata...

salam buat jijah...
keja cam tu jadi xsesaiz...sihat satu badan....

Insan Biasa berkata...

Selera makan ada ...
hihihi makan je..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky