keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 4 Februari 2010

Mungkin sekali ini …


Di hening malam sepi ..

Aku berdoa pada ilahi ..

Tuhan ku … temu kan aku ..

Belahan jiwa ku ini ..

Agar bisa aku … mengubati ..

Agar bisa aku merasai ..

Manisnya rindu ..



Ku lalui hari hari ..

Ku hadapi dengan berani ..

Aku gagahi .. ubati hatiku sendiri …

Dan aku akan terus disini .. menanti ..

Cinta itu datang kemari ..


Tidak aku hindari…

Jika cinta mengetuk hati ..

Akan ku pujuk hati …

terimalah buat sekali lagi ..

Mungkin ia tulus suci ..

Untuk aku nikmati …


Mari lah cinta ..

aku mahu merindu mu ..

aku mahu bersamamu selalu ...

kita harungi bersama ..

di sisa usia yang ada ...


Amietz@Fk
04022010 4.33PM
Buat seorang Insan


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Insan Biasa berkata...

Cinta pasti datang ....
Berbahagialah cinta bertemu cinta .
Bercintalah selamanya
Berbahagialah selamanya
Moga tiada dusta
Moga tiada paksa .

Bercinta !!!!!!!

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky