keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 21 Februari 2010

oh bintang ...

bintang oh bintang ...
indah nya kerlipan mu ..
tak henti henti bekerlipan menghiasi...
hamparan alam yang terbentang luas ...

bintang oh bintang ...
aku sudah letih membilang mu ...
aku ingin lelap ...
aku ingin lupakan segalanya yang bermain main di minda ku ..
aku ingin lupakan kerinduan ini ...
aku ingin berehat sepuasnya ...
aku penat menanti ...
sesuatu yang tak pernah pasti ...
yang tak mungkin aku miliki ...
yang tak patut aku idami ..

di sudut hati ku ...
..... aku mahu coklat ituu ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Insan Biasa berkata...

Sabar ....

pasti ada coklet tu ...

Jijahh @ f.k berkata...

mm tq ..insyaallah ...

insan tau ke coklat ape yg di maksudkan??

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky