keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 12 Februari 2010

rahsia dan realiti ...


tertanya tanya sendiri ...
mengapa penuh misteri ...
apa yg di selindungi ??...
hanya menguji ....
atau mengambil kesempatan pada diri ini ??...

sekali ...
dua kali ...
tiga kali ...
berkali kali ...
tak pernah memberi ...
hanya aku berteka teki sendiri ...
adilkah ini??...
aku benciiiiii ....
benci pada diri inii ...
yg terlalu mementingkan diri ..
dan tak pernah mencerminkan diri sendiri ...
tak pernah mengerti .. permainan duniawi ..

manusia misteri ...
jgn laa selalu berteka teki ..
diri ini sedang cuba memahami ...
cuba untuk mengerti ...
dan cuba mengambil hati ...
aku akan cuba lah bersabar lagi ..
jika kau dapat memahami ...
atau sekadar mengasihani ...
diri ini..

aku bukan manusia bistari ...
yang dapat membaca isi hati ...
atau suka suka bermain kata-kata dengan hati-hati
aku hanya punya hati ...
yang penuh dengan teka teki ..
aku harap kau mengerti ...

aku sudah penat menanti ..
lesu memegang janji...
penat untuk cuba memahami ..
letih untuk mengerti ...
aku benci di sakiti ..
aku tak suka di bohongi ...
hatiku ini hanya tinggal saki baki ..
untuk terakhir kali ...

maafkan aku sekali lagi..
aku hanya insan kerdil di sisi ilahi..
yang cuba mencari haluan ku sendiri ..
terang .. atau gelap ... kesana kemari ..
bersuluhkan mata hati ...
mencari yang pasti ..
sesuatu yg akan kekal abadi ...
hingga ke mati..

...........................................................
abaikan coretan ini ..
yg mungkin terbawa-bawa hasutan diri ...
pemikiran yang telah di kuasai ..
kata-kata hati ...
yang jahil ini ....
maafkan aku CINTA ...
selamanya aku mahu bersama mu ..
andai kau benar-benar menerima ..
kehadiranku dalam hidup mu ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Insan Biasa berkata...

Indah bicara ini....
membuar rindu lebih merindui ......

Insan Biasa berkata...

Salam cinta .......

selamat pagi .

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky