keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 6 Februari 2010

Saket kepala ..

Ni la bahana terbangun lambat .. sehari suntuk ni pening ... tambah lak dengan panas lagii ... uuuhh ... kalu tido siang .. lagi tambah pening .. mm bukan lewat sangat pun jijah bangun ... 8.30 pagi jer pun .. dok ngadap skrin ni dari siang sampai ke malam .. tambah lagi penin .. ape boleh buat ... assignment banyak agi ... nak tak nak .. buat juge lah yerr ...
nak naik kayangan awal laa malam ni ... zzzzzzzz .. kot sangkut ngan dewa dewa ...ahaks

rindu nye kat abg adik .... bz kot dia ... lama tak muncul ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

5 ulasan:

pak long berkata...

salam buat jijah...
selamat berada dikayangan...

Insan Biasa berkata...

Sayang !!! maaf ye membawa sayang berjaga malam ...

Rindunya .........

Insan Biasa berkata...

Jam 3- 30 pagi.....

Lenalah sayang .....

Aku rindu .

Ku temani sayang di dalam mimpi ...

annie berkata...

salam jijah, sangkut tak dgn dewa2 mlm tadi? klu dah terlampau letih tidur mesti nyenyak kan.

Jijahh @ f.k berkata...

Annie : dewa dewa semalam memang laa buat jijah tidur lena .. alhamdulillah dah hilang sakit kepala ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky