keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 16 Mac 2010

12 tips kerjaya n family

 ok ... ini tips pertama ......

1. Jangan abai tanggungjawab pada Allah ....

perlunya keberkatan dalam apa juga yang kita lakukan ... soo seharusnya kita kena buat apa yang Allah suruh dan tinggalkan apa yang di larang.

cari peluang untuk berzikir pada Allah... supaya kita akan terus dekat dengannya ... kata ustazah .. bila kita jauh dari Allah .... Allah juga lagi jauh dari kita.

contoh : cuba perhatikan .. antara anak anak yang dapat perhatian daripada ibu bapa dan anak anak yang terbiar ....anak yang kurang dapat perhatian akan jadi kurang baik  (kata ustazah tu yerr)

soo .. moral of the story ... walau sebagaimana pun kita .kecik besar tua muda kaya miskin pandai @ kurang cerdik.... setiap orang perlukan bimbingan daripada allah ...

2B-continued

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky