keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 5 Mac 2010

abg aku ...

 Sampai je umah ... nampak kete abg aku yg kaler biru tersadai je kat porch .. hmmmm ... bila lak dia sampai ?? aku tak tau pun dia nak datang sini ... dari dalam dah dengar riuh rendah anak buah aku 3 orang dok bermain main basikal syatrah ... huuuu riuh ... seronok je nengok depa ni ... sesekali jumpe ... ha koo ... tebalik umah ...
sama macam aku adik beradik laa ... 3 org je pun ... tapi gamatnye .... hahahaha ...meriah alam ini ... bini bini depa senyap jee ...

sooo tadi kuar makan ... ingat nak beli western ... sekalik western takde la pulak .. frustt sehhh ... makan nasik goreng kerabu jer tadi ... ngan air epal asam boi (jijah bila nak insaf? ko tu dah la saket prot) ...
sblm tu singgah jap kat kedai basikal .. abg aku nak beli seat n batang besi ape ke nama tah ... untuk beskal dia laa ... aku tanya pasal kuda besi .. rupanya sensor kat tongkat motor rosak .. thats y dia takleh idop ... n tetiba je kat jalan leh mati ... mmmm ... ye tak ye jugak ekk .. lelama tak naik ... rindunye laa ...
..........................................
hehehe lain aa abg aku skang ... dah banyak janggut ... yg 2 org budak lelaki tu .. anak buah aku le .. yg sebok angkat pinggan tu syatrah ... pendek giler rambut dia  .. mmm



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky