keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 3 Mac 2010

bad ... sooo bad ...



tau ape dak kecik ni nyanyi tadi ???

LAGU HALIMAH JONGANG ???

OH TIDAKKK ... sungguh tidak bagus ... skang ni semua buat citer pelik pelik lak ... tak baik tau ... kang terasa hati lak depa .. kite mana tau kan .. kot orang nyanyi memana .. haaa ada lak yg terasa ati kang ... dosa tuuu ...

sungguh tidak patut dak kecik ni .. aku siap cakap dalam nada suara yg agak tinggi .. tak baik nyanyi macam tu .... skang memang dia tak faham maksud nye ... tapi sok kalo dah biasa .. dah besar ... dia cakap depan orang lak.. kan ke susah ... huh ..

aku ingat .. ibu pernah cerita .. kesah masa aku kekecik ... memalam ada orang jual satay .. pesen macam orang jual aiskerim bermotor tu ..alaaaaaa ... ala ala orang jual putu mayam laaa ... ada tong ...

satay tu kira macam makanan ruji abg aku laa .. sbbnye dia ni makan memilih sikit ... makan satay ngan nasi impit ... pepagi makan roti .. cornflakes ... macam omputes nye selera ... aku lak adik dia ... bedal semua .. bila aku tanya mak aku .. ape yg aku suka makan .. dia akan cakap ... koo tu senang je bela .. suap laa ape menda .. semua ngappp ... hahahahha ... mau nye tak aku bulat comel macam ni ??? hahha maklum le .. daddys girl ;) ...

soo .. satu malam tu .. satay datang n aku ngan apak n abg aku kuar pi tunggu .. siap bawak pinggan sendiri ape semua ... soo aku lak pegang duit .. bila dah dapat satay .. aku letak je duit atas motor orang tu .. soo dia mana laa nampak .. dah laa memalam gelap ... soo dia pun tanya ...(ayat kekonon dia tanya laa .. aku tak ingat dah wehh .. yg aku ingat ayat aku jer .. tu pun mak aku yg citer)

PENJUAL SATAY >>> duit mana ???

AKUU >>>(kasar sikit suara)... ehh BUTER KE?? atas tu tak napak??? ...

BAPAK AKUU >>>>>> PANGGGGGGGGGGGGGG ... sebijik pelempang ke atas muka aku di depan orang jual satay ....

PENJUAL SATAY >>> biar laaa ... budak budak lagi ...

BAPAK AKU >>> kecik kecik nak kena ajar .. kang besar takot jadi kurang ajar ...

haaa koooo .. aku gerenti masa tu aku leh nampak bintang pusing keliling atas kepala aku nye lahhh ...sebijik macam dalam katun poppye tu .. kuwang ajo nye budak amie ni ... haa kan dan kena pelempang jepun apak ... kebetulan lak orang jual satay tu sebelah mata dia buta ... sooo memang padan ngan muka aku sbb kuwang ajo sangat ....
kena laa pelempang sebijik ... aku gerenti gak lepas tu aku kena bedal lagik ... bapak aku garang woooooooo .... macam jepunn ... sekali dia bedall ... bedesup .. huuuu syahdu menusuk sampai ke tulang rasanya .... hehehe ...

gitu cara orang dedolu sayang anak .. di tangan tangan kan nyer .. mmm kalo tidak di tegur .. mau nye aku ni jadi budak kuwang ajo skang ni agaknye... hahha ape pun ... baran apak tu melekat kat aku lakk .(but in control laa).. huh ... maklum laa ... keturunan pendekar beb .... PENDEKAR KUNDOR (atok aku) hehehehehhee.... femes .. siap masuk tv aper .. dedolu citer pendekar pendekar tu ... hehehe .. acah mak leboh .. korang niiiiii ... percaya aje ape aku gebang ekkkk .... serius .. atok aku nama KUNDOR ..

satu = kosong

..................................
aku (1 = 1) taukey kerang

sombong dia skang ni .. takmo tegur aku dah ... siap aaa dia .. aku lastik dia ngan bijik ubi gajah nanti ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky