keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 12 Mac 2010

bucket Head ...

adui yaii ... tadi petang hujan selebat alam ... alhamdulillah .. syukur nikmat yang allah berikan ....

soo petang tadi aku memandu dari putrajaya sampai la ke banting ... mengantuknye mata .. tuhan je tau ... aku dah dapat tangkap sekarang .. aku memang sleepy kalau drive masa hari ujan .. tapi terpaksa laa .. cari benda lain tuk pay attention ....

soo dalam hujan lebat tuu .. ada laa lori kat depan aku ni ... sengap sengap je jalan .. barang perabot .. almari banyak kat belakang tu .. sayang nye .. sape la yang punya .. abis laa jahanam barang ko tu wehhh ... (apasal depa tak tutup ekk?)

tengah aku nengok barang .. alih alih bucket ni gegerak ... (tong cat) aku ingat kot dia sangkot ke ape .. upenye ... staff dia duk bersila kat belakang lori tu ... sbb ujan lebat .. dia cover kepala dia ngan tong tu ... mak aiii .. sabo je aku ... memacam cara la depa ni ... nak gelak ada .. jatuh kesian ada ... ngape la dia tak kasik duk depan ... abis laa dia basah .. demam kang sape susah ??? dia juakk .. hehehe

baru je nak snap ... kete waja dah potong line daa ... udah aku takde la dapat angle shoot yang cantik ... mmm nengok le korang gambo yang aku ambik dari tenet ni ... layan kan jer .. imagine sendiri laaa ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

najihah berkata...

HAHA...boley bayangkan..

Daud Mili berkata...

hahahaha.....tutup kepala pun jadi la..hahah..~

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky