keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 7 Mac 2010

cintaku di laut biru .....

ku temui cintaku di laut biru ... .
di tengah samudra mengganas ...
di tengah gelombang yg tak pernah hentinya ...
membuai buai sang nelayan di dada luasnya ,... .

ku temui cintaku di laut biru ... .
sesayup jauh mata memandang ... kasihnya ...
sekuat ombak menghempas pantai ... . rindunya ... .
belaian kasihnnya selembut bayu menyapa diri ku ...
rindunya sehebat lambaian dedaun kelapa yang tak pernah reda ...

Ku temui cintaku di laut biru ...
dan ku harap kasihnya tak pernah berhenti ...
bak ombak yg menghempas pantai ...
ku harap juga cintanya takkan pernah putus ...
bak bayu yang membelai pohonan rhu di pantai ... .

ku harapkan cintaku di laut biru ...
kan sentiasa menghangatkan cintaku sehangat mentari yg menyinari ...
dan ku harapkan cintaku di laut biru ... .
akan setia pada ku .. sesetia penyair yang tak pernah jemu dengan lautan ... .

kan ku nantikan cintaku di laut biru ...
pulang ke pangkuan ku ...

~ - ~ - ~ - ~ - ~ - ~ - ~ - ~ -
a . w 24012008

 .....................................................................
from virtual friend to blogger ... 

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky