keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 5 Mac 2010

Earlu Morning ...


Good morning all ... pagi ni lewat sikit aku on .. semua gegara dok ralit buang sampah lam pc main ... soo nengok jam lagi 15 min jam 8 ... lariii ... pegi makan dulu beb .. soo lepas settle keje luar .. baru senang ati leh rilek sikit la ... keje besar lom mula lagi .... uuu dah pun jumaat ... kejap nye masa ... banyak lagi lom settle ni ... keje banyak ... tapi yg buat keje bape kerat jer ... oh tidakk ... semalam meeting ... arahan bertimbun timbun ... oh tidakk ... aku dah mula risau .. mana masa aku nak buat untuk assignment bagai ... uhhh ....

ape pun ... kerja harus di utamakan ... buat je takat yang mampu ... asalkan dah cuba menyelesaikan secara bersungguh sungguh .... bukan sambil lewa ok .. specis HOT HOT CHICKEN S_iT sama sekali tidak di galakkan ...

dalam bilik stor ni sejuk amat beb ... tambah lak aku duk sesorang ... hahaha ... best best .... pasang lagu kokuat ... oo yeah .. jap agi aku nak tampal notis .. sila ketuk sblm masuk ... dorang ni suka main terjah jer ... copot jap jantung aku ... huh .... suka suki depa jer nak terkam masuk ekk ... tak suprise pun ... hahaha

ok ah ... aku ada banyak menda nak proses ... ada 100 kotak agi (semalam cakap 20) hahahaha .. banyak lagi beb ... letis akuuu....

hahah aku tinggalkan korang ngan gambo model jam tangan TITONI (tak berbayar) yang hidungnya berkilat memancar bak rusa kutub santa kloss ... hahaha ... (kes boring nye pasal semalam la tuuu) .... apa nak kesah .... hantam sajalahhh ............


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

KEMBALISEPI berkata...

Selamat bekerja.Wassalam.

Insan Biasa berkata...

hantam je la.......

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky