keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 21 Mac 2010

Geng Botak >> Aku & Sherry


Hmm ... lawak toll ... aku ngan sherry .. memang laa .. bila dah jumpe .. gelak n bercerita bagai nak rak .. lepas satu satu ... sib baik ida takde .. kalo idak .. gamat lagi rasanya ...

soo ... pagi tadi ..sms dia masuk ... alih alih dia tanya aku ... aku ada petua ke tidak untuk tumbuh rambut ... dia cakap rambut dia ni gugur bayak giler .. dah macam orang lepas buat kimo ... (hmmm sama laa macam rambut aku) ... mmm susah nak cakap tu ... jarang dapat masak kat rumah ... pagi.. tengahari ... makan kat kantin tempat keje ... malam kekadang beli jugak ... soo cemana nak jaga ape yg kite makan ... tah bape kilo sekali taruk aji kat kedai tu ek ...

aku penah skodeng dapur gerai yg aku makan masa kat tempat keje lama ...satu hari laki dia baru balik beli barang dapo .. aku tengok dia beli aji-No ... peket paling besar sekali .. ringan je mulut aku tanya ...

AKU >>> MAK AII BESARNYE ... BAPE LAMA TAHAN NYE STOCK NI ???
tokey >>> 2 MINGGU JE NI ...
AKU >>> (herk ... 2 minggu??) MAKKK AIII .. 2 MINGGU JE? BANYAK NYE PAKAI .. SATU PERIUK LETAK BANYAK MANA??
TOKEY >>>> MMMM BAHAGI DUA NI ... KEDAI NGAN RUMAH ...
aku >> (aik ... suda tuka??) kak letak dalam ape je ?? (sambil sengih korek korek rahsia dia)
taukey >>> gulai letak ... telo dadar letak .. ayam goreng letak ... (sambil sengih kat aku balik)
aku >>> ooo patut aaa sedaaaappp .... (huh .. botak kepala akuuu)

ayarkh .... kalo itu macam punya banyakk ... memang sah laa kepala aku skang macam kena kimo ... kes berats ....

(cute aaa botol tuu .... macam bentuk panda bear lakk ... hehehe)... miss u panda bear ... wawawaaa ... miss u so much ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky