keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 9 Mac 2010

Geog ...

tetiba je jiran sebelah aku ini bertanyakan lokasi Tapah ... mmmm ... aku lak baru je nak duduk selepas berhempas pulas menyetelkan penghantaran bahan dari pembekal tadi ... hahaha malas nak pikir banyak aku jawab je >>> "tah la kak nora ... geog ni saya tak pandai sangat ... hahahah ..".

teringat masa sekolah ... cikgu yg ajar Geog tu .. PKHEM ..bz amat sehhh ... soo selalu kelas kitorang memang free memanjang ... n jadi terbiasa takde sape ajar ... soo satu hari ... alih alih dia lalu depan kelas n sergah kitorang sbb bising ....
PKH >>> apa ini bising ?? ingat pasar ka ???
bebudak >>> semua sengap n balik tempat ...
PKH >> kelas apa sekarang ???
Bebudak >> GEOG..
PKH >>. kelas siapa ??
Bebudak >>> cikgu lah ...
 PKH >>> apasal lu orang talak panggil saya ???

hehehehe .. kalo kelas sendiri dah lupe ... cemana kes ... kitorang bebudak ni .. biasa aaa .. suka bebeno kalo takde kelas ... ahaks ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Billet-DOux berkata...

kejam gak cikgu tu, sampai kelas sndili pun lupa. huhu

Amieynna Amin berkata...

saya tak suke belajar geog..
timur laut, tenggara laa..
huhu..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky