keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 23 Mac 2010

Ikhlas ke tidak ??? ...

hahah ini adalah entry semalam yang aku habiskan ... tapi tak jadi nak post .. sebabnye ?? mmmm tah laaa .. ..ape pun .. jgn baca laa merepek meraban aku ni ... hahahah ...


Ape itu IKHLAS?? . aku sangat mementingkan keikhlasan dalam apa juga perhubungan ... berkawan ke .. berjiran ke .. bercinto lagi laa ... bagi aku ...tak guna kalau kita buat sesuatu itu dengan tidak ikhlas.. at last .. semuanya nampak seakan lakonan semata .. hmmm  ...  mungkin juga aku ni senang di permainkan (bagi depa la kot) ... sebab tu laa suka suki depa je ambik kesempatan atas kebaikan aku ..(baik sangat ke aku?) .. atau .. bagi depa ... FEELINGS tu .. "nothing" ... takde harga n hanya satu permainan ... tak perlu di jaga ... hanya bahan ketawa gurau senda??...

huhuuu ... ape pun .. please ... jgn pusing balik kenyataan yang telah berlaku dan letakkan semua kesalahan tu atas bahu aku OK ... segala keputusan yg telah dibuat ... hukuman yang di jatuhkan ... adalah keputusan dari "diri anda sendiri".... ada ko datang cakap balik ngan aku .. apa tujuan sebenar ?? (takde) ... ada ko cuba terangkan balik niat ko? (NOPE) ... bila aku tengah sadis .. ada ko peduli ??? (dooooooooohhhhhhhhh) ... soo sekarang semuanya telah terlewat ... aku telah memilih jalan aku semula .. n apa yg telah berlaku .. memang sah sah dah aku tinggalkan kat belakang ... history ... GONE by the wind .. stop! ...

so now ... either ko cari jalan ko sendiri .. atau ko masih boleh follow aku ... tapi as a friend aje laa .. not more than that ... sekali cukup laaa aku bagi peluang  ... kalau sampai berkali kali ... thats mean >>" I'M SOOO STUPIDOS" dooohh .....

oo yeah .satu agi .. aku takleh paksa orang utk kawan dengan aku ... melainkan dia nak berkawan dengan aku naturally ... anyway .. apa yg dah berlaku .. semuanya ikhlas dari aku .. takde KONG KALI KONG ... takde merepek meraban .. tipu ape semua .. (tidak sesekali) ... soo ... ape ape pun ... in that one month ... i'm so happy ... then disaster ... hahaha i gave u chance once .... "& you can proud of it dude" ... you win ... n i'm the looser .. u can keep it in your mind ... and please ... keep the guilty feelings too ... coz it really leave marks in my heart ..sooo badly ....  TQ ....

..............................................................
baik lagi aku berkawan ngan kengkawan aku yg perangai dia macam "lahanat" ... sekurangnya dia tau nak jaga perasaan orang ... n tak pernah ambik kesempatan .... Now ... can u C the different??? ...
 ....................................
this is what happen when i turn bad ... sorry ... pedasssssssssssssss ... anyway .. its all fact ... tak ada yg di putar belit di sini ... either telan .. atau muntah hijau ... huahuahuaaaaaaaa ....





~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

sisdee berkata...

yup.......ikhls amat pnting dlm psahabatan..tp kdg2 dunia skarang nie le..org tak kisah pun ikhlas tu...asyik le ada sthing behind klu nk kwn ngan kita..pastu silap sikit melenting nak gile........asyik pkr hati dia jek..hati kita??

ish sori yang..i ni mmg ada sikit stress cite psl kawan2 nie :(
sbb bkwan ikhlas tp dia asyik nk balsan dari perkataan kawan tu :(

JijahJambu@Jj berkata...

huh .. susah nak panggil kawan kalo gitu gaya ...
jijah pun baru je kena ngan kawan kawan ... huh .. bengang jerrr ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky