keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 13 Mac 2010

jam berapa ??

 mmm dalam kelas ... ustazah bercerita kesah percintaan dulu dulu dan sekarang ( citer jaman sekolah thn 80 an dulu) .. dia cerita .. kalo dulu.... masa dia bercita ...

duduk kat pangkin ... makan pisang goreng ( aku panggil Gorpis) ... minum air teh O .... bebudak zaman sekarang lain ... bercinto ... makan KFC ...makan "mek D"

dedolu ... tulis surat ape bagai ... dalam surat siap letak bedak .. tak pun kasik sembur perfume ... kasik wangii ..posmen kasik kat bebudak tolong hantar ... hehehe .... tapi dak sekarang ... pecah kaca pecah gelas .. sudah baca harap balas ... pen merah .. pen biru ... u marah i love u ... hehehe ...

masa tu ... nak tegur pun takot ... eceh .. kekonon nak mula bicara ..... Mmmm .. saudari ... sekarang sudah jam berapa ??? ... (hahahah taktik beb .... ) ... jaman sekarang >>> straight to the point jer ...

...................................................................
al kesah .... masa aku jenjalan balik sekolah pada hari tu ... sorang mamat sengal yg sama kelas agama ngan aku ... elok je naik beskal .. dia turun jalan kaki ... sengih .. senyum jer ... then tanya aku.... sekarang pukul berapa ???  ....

aku >>>> gelak memalu ....

hahahhaha ... since then aku jadi baik ngan dia .... rapat dan semakin rapat .. sampai laa satu ketika .. renggang jap ... then rapat balik ...

sayangnya ..... mana gambar dia dulu ??? .... puas aku cari .. tak di temui .... mmm .. dan tak mungkin akan di temui sampai bila bila ... hilang bersama tuannya ...

mungkin dia bahagia di atas sana ... hendaknya .... aminn ...

.....................................................................................................
kenapa tetiba aku teringatkan dia ??? .... tadi masa driving dari shah alam ... alih alih aku terpandang seseorang ... iras dia ... sama ... cuma gelap sedikit ... puas la aku usha mamat kat sebelah tu ... (sib baik dia tak pandang aku balik) .. hehehe malu beb ... mmm jijah ... jijah .. sempat gak ko cuci mata ekk ...

anyway .. masa aku dok kareoke sensowang lam kete .. alih alih kete dari arah depan siap angkat jari buat peace n kenyit mata lak... tangan dia kat stereng kete .. siap dia leh paling muka kat aku n tunjuk peace.. kawan dia kat seblah siap sengih je . .. hahaha mesti dia nampak aku nyanyi sakan lam kete ... hahaha .. malu sendiri la pulak ...ada gaya macam orang gila ke ape ??? .. huhuuu .... aku punya suka laaahh ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky