keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 1 Mac 2010

rasa ...


Kehilangan kata ..
Di muka tanpa tinta …
Terlahir bait kata …
Mengikut rasa …

Kini tiada lagi cinta dan rindu ..
Hilang dibawa gelap malam …
Tiada lagi bait kasih dan sayang …
Di telan sunyi alam …

Dia juga kini menghilang …
Bak siang tampa mentari ..
Hilang bayang .. dalam kesamaran ..
Mungkin juga dia sedang bahagia
Lena dalam dakapan cinta ..
Di daerah sana ...

Aku …
Masih bersisa rindu padanya ..
Rindu bait katanya yang memukau ..
Rindu janji manisnya yang berbisa …
Dan termangu lagi …
Antara nyata dan mimpi ..
Aku keliru …

Sesungguhnya aku cemburu …
Kerana aku sayang dia…
Aku jadi benci ..
Kerana aku tahu …
aku telah jatuh cinta…
cinta padanya..

Tuhan ku .. aku rindu dia…
Usah di duga lagi hati ini …
Aku tak mampu menahannya …
Berkali kali …
Letih diri ini ..
cuba mempercayai ..
dan aku sendiri ..
tertanya tanya ...
megapa...

...................................

Jijah@Fk
banting, kelang
11.13pm 01032010


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky