keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 13 Mac 2010

Kereta Sewa ...

Teringat masa aku n akak sherry masa masih belum ada kereta .... kami ke KB naik kereta sewa jer ...
soo nak di jadikan cerita .. pernah satu masa tu .. kereta yang kami naik .. mak aiii punya laa season ... jijah siap leh nengok jalan raya daripada lubang kat lantai kereta sewa tu ... hahaha risau gak kalau alih alih bocor lakk ... ada yang jatuh tegolek golek kang ... hehehe ...
tapi takleh lawan sherry laa ... elok je kereta sewa membelok ke kanan ... pintu dia leh terbukak .... mak aiii ... nasib la dia tak jatuh tegolek golek .... hahaha pakcik tu gabra gila ... kami lak tak tahan nak gelak .... sherry selambe sound .. mak aii pakcik ... sib baik saya tak jatuh ... kalo tidak ... saman .... heheheh

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Fahim 'n Alin berkata...

hek3..yg bocor kat ats ade x

eelobor berkata...

nasib baik pakciktu selamber rock jer

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky