keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 12 Mac 2010

Labah labah makan tuan ...

 adui yaii ... semalam kan aku sampai dah lewat ... tunggu lak paklah sampai ke airport .. mau sejam gak .. soo masa tu aku rasa haus sesangat ... soo aku suh pak lah singgah ke Petronas tepi hiway ... soo lepas ambik air n aku nak bayar ... alh alih budak yang jaga kaunter tu cakap ....

budak >>> akak ...... labah labah (suara macam cemas jer ...) sambil jari dia tunjuk kat tudung aku ...
aku >>>> Labah labah ?? sambil mata aku dok cari kat tudung (dalam hati kata .. mana laa sesat lelabah ni?)

budak n aku >>> gelakk ... then aku cakap .. sabooo je lahhh ... kena jugak memalam buta ni ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky