keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 18 Mac 2010

letiss ...

Semalam dan harini ... letis giler ... banyak nye keje .. tak terkawal dah rasanya .... tapi tu ah ... ibaratnye ... yang teruk bertambah beban .... yang senang .. macam tu gak la .. tak berubah ...

dorang ni .. nak senang ke depa je ... yg tau nak keputusan akhir je ... sama gak laa yg atas tu ha... cakap sedap la kan .. yg buat ni dia tau ke ... susah ke senang ? tau ke kite ni dah tak cukup kakitangan ?? hahahah dia ngan fesbuk dia gak la ...

kekadang tak kuasa aku nak layan semua tu ... tapi bila dah jadi tanggungjawab ... kena jawab la jugak ... ahh .. bila serabut otak datang .. mula laa rasa nak pindah ... hahahah .... lantak ko la labu ... bukan aku dok goyang kaki je depan pc .. udah semua nak cecepat ... sabo laa .. satu satu .... aku ada sepasang tangan je pun ... kalo nak cepat ... buat sendiri .. boleh ??? .... hahaha ...

semalam aku happy .... spend time di blue moon ... wawawahh ... ilang kejap keserabutan yang melanda ... satu yang pasti ... aku pasti apa yg aku rasa .. cuma aku harap dia akan segera faham .....

tuhan ku ... hadiahkan pada ku  ............................... ... 

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky