keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 18 Mac 2010

LIF LAGII ...

adoii .. rasa bersalah giler .... tadi jam 2 jijah nak turun makan kat cafe .. masa masuk lif tu .. ada sorang mamat ni cecepat lari kat lif yang aku naik tu ... soo aku bila nampak memang la cecepat tekan butang buka ... tapi lif tu terus tutup n tak bukak bukak ...

waaaaa .. mesti mamat tu cakap aku ni takde perasaan .selfish... sbb dia memang bebetul berdiri di depan pintu lif masa pintum tertutup ... uhukkk ... sori aa beb ... aku bebetul dah tekan butang bukak tadi .. "lif jantan" kot ... jeles .. takmo kasik jantan lain naik ngan aku ... hahahah ... sori aahh ...

aku tunggu gak dia turun bawah .. tapi lambat sangat .. aku jalan je lah ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky