keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 25 Mac 2010

mmmm istimewa betol makan kat sini ... kali ni kami di hidangkan kuih muih berasaskan ubi manis ..

tengok la warna dia .. Purple koo ... pekat lak tu...

yang dah kena gigit separuh tu ... ala ala kuih badak kita laa .. dalam nye ada inti yang macam serunding ... tapi intinya macam di buat daripada udang kering ... sedap sehhh ...
ini sarapan pagi tadi ...




haaa yang ini lak ubi manis goreng ... minum malam semalam ... haaa nengok tu kaler dia ... perghhh .. bos jijah sampai nak beli bawak balik kl ...

beza sikit dari ubi keledek ... biasa ubi keledek ada urat urat kan?? yang ni langsung takde .. dah macam labu madu .... halus sangat ubi tu ...









haaa .. yang ini baru kejap tadi mamam ... dia buat macam cakar ayam .. tapi bawah tu ada tepung gak .. macam tepung goreng pisang tu laa ... tapi sayang ... dah sejuk sikit ... soo agak keras ... tapi ubi yang halus halus keliling tu ... ada yang garing .. dah macam kite makan keropok ... sedap koo ...

kiranya hebat laa depa ni .. memacam dia reka .. ubah suai bahan yang ada .. di jadikan pelbagai makanan ... agaknye .. kalau ubi manis ni di buat kek lapis ... mesti lagi cantik dan sedap kot ... yummy ...




~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky