keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 2 Mac 2010

Mornin Blues ...




Good Morning guys ... hope u all have a Great day today ...

harini aku keluar lambat .. dan hasilnya .. aku sampai ke office awal ... perjalanan yg mengambil masa 45 minit telah aku cepatkan menjadi 30 minit ... hasil daripada kurang kesabaran membontoti kereta yang makan angin di pagi hari ... dan juga hasil pemanduan 130 di atas hiway yang lengang ... huuuuuu i like (adik adik sila jangan ikut yer)...tapi terfikir juga .. tak sayang nyawa ke ?? heee mesti la sayang .. banyak menda lagi aku nak buat ... n belum pernah aku cuba ...

oo yeah .. semalam hasil dari percakapan dengan abang ... akhirnya dia tak jadi kerja di KL yang sepatutnya bermula pada bulan Mac .. sebaliknya akan terbang sekali lagi ke Brunai ... dan juga mungkin selepas ini ke negara-negara lainnya (aku akan merinduinya .. soo hilanglah satu sumber kebahagiaan aku) ... itu juga bermakna .. seorang lagi lelaki akan meninggalkan aku sendirian di KL ini ... dan tiada lagi teman memancing dan bermain air banjir di Kuantan lagi ...itu juga bermakna .. aweksnya akan mencari dan bercerita ceritu dengan aku kesah ini yang mana telah aku ketahui sblm dia tahu ... soo dengar aje la ...

soo ape lagi yang tinggal ?? hanya blog ini dan aku serta orang yang sudi membaca cerita gila aku ...

tak sabar menunggu abg adik balik dari UK ... tapi ... mungkin ke dia masih macam dulu? masih mahu melayan karenah aku 24 jam sehari ... 360 hari seminggu .. untuk 10 tahun akan datang ini ?? ....atau mungkin juga bini nye akan bising bila dia dok berkepit dengan HP sepanjang hari .. hehehe .. sila kagumi isterinya yang sungguh baik dan memahami privasi masing masing ya ... tiada maksud lain selain daripada abang dan adik ... hehe

seorang yang aku cintai .. sudah tidak pedulikan aku lagi (since last wed.) .... siang dan malamku ... hidup dan matiku .. biarlah ... aku mahu lihat .. sehingga bila dia menjauhkan dirinya ... mungkin itu yang dia mahu ... aku hilang terus dari hidupnya kan ?? .. mmmm ..



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky