keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 21 Mac 2010

multimedia lagii


uhhhh ... stress tahap gaban aku arini ... since semalam buat ..ada je tak kena ni ... satu dah lepas .. satu lagi .. this week kena present ... soo ... kali ni ... Grouping ... sbb semua jejauh .. kami kena laa buat secara berperingkat .... huuu .. makin nak abis sem .. makin melambak keje ... n kebetulan lak .. keje kat opis pun berlambak gak ...  hahahah ... aku rasa otak aku ni dah ada banyak partition aa ... sib baik kelajuan dia leh tahan laa ... bad sector ... takde lagi setakat ni ..serangan virusss ... masih terkawal dan kebal  n harapnye tak akan HAnggg ... macam lappy ni .. cian dia .. kerja teruk siang dan malam ...

harap juga sempat siap before this coming Sunday .... adehhhh ...takut sehhh ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky