keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 22 Mac 2010

ngape ???

cukup  ...
sebagai pengajaran buat aku ....
tak semua yang merah itu ... manis rasanya ...
kadang kala ia pedass ... menyakitkan ....
kekadang ia beracun .... membunuh ....


terima saja apa yg berlaku ...
kalau sukar di telan ... kemam ...
kalau payah nak kulum .... luah ....
tak ada bezanya pun ... sebabnya ...
di akhirnya  .. semuanya di buang ...
yang untung ... tetap kau juga ...
yang sia sia ... masa aku ...

mangsanya di plot cerita ini ... aku ...
pemangsanya .. tetap kau juga ...
kenapa perlu di tukar ganti ???
lakonkan saja sampai ke akhirnya ...

biarkan aku terus mencari ...
keikhlasan .. dalam perhubungan  ...
ketenangan ... dalam keributan ..
kebahagiaan ..dalam kehidupan ...

aku akan terus mencari cinta ...
cinta yang pasti .... wujud di alam nyata ...
cinta yang bisa buat aku gila ... bila bersama dengannya....
cinta yang bisa buat aku derita ... merinduinya ...
cinta yang buat aku dahaga ... nikmat bahagianya ...
cinta yang membuatkan aku tersenyum ... merasai kemanisannya ...
cinta yang tak akan pernah berhenti ... degupannya ..
cinta ... aku dan dia ...
mungkin kah ??? ...
segalanya mungkin ....
.................................................
22032010.10.46pm
Jijah@fk


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky