keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 7 Mac 2010

oh happy day ...

GOOD MORNING ALLL ...

harini jijah bangun dengan happy nye ... semalam tidur yang sangat berkualiti .. sampai langsung tak mimpi atau sedar ape ape ... celik mata .. syukur alhamdulillah ... selesaikan ape patut n ngadap pc ... NGADAP PC ?? ... a a ah ... heheheh ... oh tidak .. apa yang melanda jijah di pagi hari ini ....

teringat lak .. dah lama tak bukak YM ... on ... blink ...offline mesej dari seseorang ... owh .. at last (happy feeling)... baru je jijah nak reply ... he's out (mmm)... mmm maybe masalah talian kot .. its ok .. "no problehemm"..(or maybe he didnt really want to talk to me??) ... just nak ambik hati?? (teruknye aku .. selalu fikir negatiff ..whats wrong with u amie??) ... its ok ... ape pun ,, mekasih sudi balas mesej aku ... ape aku harapkan .. kalau nak berkawan ... berkawan dengan ikhlas ok ... aku tak ada niat lain ... what is past ... is history ... new life begin everyday ... soo ... thanks for being my friend :) ....


Teringatkan abg pepagi ni .. cemana la dia ?? dah sampai ke Brunai ke ? sengap jer .. last time he call me .. ceria abes (cerita itu ini begitu begini..aku suka bila dia ceria sbb dia takkan mengadu kat aku memacam .. heheh )... nanti dia sms la kot dari sana .. my mistake too ... jarang on ym lately ..

since kerja dari dalam gudang ... actually aku memang frustrated sangat .... aku rasa .. baik aje aku kerja macam dulu .. suka suki aku ... tapii .. anggap aje la itu dugaan kan ??? aku pasti boleh lakukan semuanya ... mmm macam kelapa ... untung sabut ... timbul ... untung batu ... (nasib dia la selalu kena campak kelaut) hahaha ... ok what ?? orang buat umah .. takde batu tak jadi aperr ... (ape aku merepek meraban ni??)..pembantu aku cakap ... "nanti lepas ni akak tolong amie yer.." ...oh please ... ape yg aku buat hari ni adalah kerja semalam yg tak kau bereskan (since kau pun belagak dah jadi pegawai ..hahaha)... yg ber ia-ia nak suh aku settlekan semua ,, n yg kata "kita pakat buat" tuu ,.. haha aku tau dah ... takde maknanya ... lantak ko la ... teruskan aje laa ngan aktiviti fesbuk ko yg tak berfaedah tu .... seperti biasa ... tiada sumbangan ... asal cakap ... "alaaa yg kite buat ari tuu" sambil sentuh lengan aku ...STOP!! ... OWH PLEASE (dont touch me!!) ... everytime aku dengar perkataan "KITA" .. aku rasa meluat dan rasa nak muntah hijau ko tau ... aku tau ko nak credit for all the job i've done ... take it ...

STOP AMIE .. STOP ... cc ...aku jadi jahat bila cakap pasal menda alah ni ... cas negatif sungguh ....tah laa .. sampai bila aku sanggup tahan ... unit aku ni kekadang aku rasa dah macam utara selatan ... memasing point berlainan arah ... aku jugak yg menjawab kalo makcik dalam tu panggil ... y me .>?? hahah hebat sangat ke aku ni?? atau saja dia nak buli??

yg penting ... aku dapat release sikit g sabah ... tapi actually .. ianya jerat yg membunuh aku ....y? weekend tu aku ada kelas ... kelas yg suppose aku ada KUIZ for 15%.. also assignment yg aku kena submit ... 3 subjek .. mmm ..of coz ... balik ni .. sure aku yg kena sedia report ... sbb staff aku tu mesti cakap ... akak tak reti nak buat tu...(ayat biasa .. tak boley pakai punya) ... tak tahu .. belajar ... bukan buat tak tahu ... huh ... aku nak buat kerraszz je .. kerja aku takde sape nak nolong pun ... hahahah ... SOWIII ... amie dah jadi jahat sekarang (harap maklum).. no sympathy bab bab kerja ni ...

adoi .. cemana laaa leh masuk citer bab kerja lak ni ??? baru je cakap tadi aku ceria ... hahahaha .. nasib korang laa .. layan entry bercampur cas + &  - ... hehehe ...SOWIii ....

............................................
tak suka half part of me yang jahat ini ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky