keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 4 Mac 2010

sepi sekeping hati ...


seperti yang aku duga .. awek dia mesti cari aku nye ... pagi semalam dalam bengkel .. dia luahkan perasaan dia pada aku ....

bla bla bla citer pasal pakwe dia nak g seberang laut ... macam biasa ... walau aku dah tau hal tu .. tapi aku tetap buat tak tau je .. biarkan dia bercerita pasal isi hati dia .... (siap nangesh lagi .. cemana ni?)

aku cakap .. sabar aje la .. dugaan bercinto ... tu baru pakwe makwe tu .. sok kalo kena tinggal lelama sampai 6-7 bulan cemana???
dia leh jawab : sekurangnye aku tau dia dah jadi hak aku ....
(herk ... HAK? aku rasa dah macam barang lak pakwe dia tu ... siap leh claim ..)
aku cakap >>> ye ke ? buat nye dia kawen 2..3..4 cemana?
dia jawab lagi : mmm kalo kawen ngan dia ... aku memang yang ke 4 dalam hidup dia ..

huuuuuuuuu .... kali ni aku lak takde idea nak cakap ape ...
nampak sangat yang dia ni memang laaa sesangat sangat suka kan lelaki tu ... aku lak rasa macam tak layak je nak kasik nasihat kat dia ... life aku pun bukan happy sangat
pun ... sama je solo molo macam dia ... cuma dia tua lagi pada aku laa ..

tah la ekk .. kekadang manusia ni tak reti nak menghargai perasaan orang ..dah ada orang sayang ... still mencari cari lagi yang lain . tah laa ape yang dia nak cari lagi ... mmm aku pasti tiap orang ada alasannye sendiri ... ... maybe takde keserasian ke ape ..

tapi pakwe dia pun penah ngadu kat aku pasal awek dia ..aku penah cakap kat dia .. awek dia bebetul sayang kat dia .. tapi dia senyum je .. . aku tak campur beb ... biar dia selesaikan hal rumah tangga dia .. aku sekadar dengar aje dah la ... kalau dia bahagia .. aku juga tumpang bahagia ...

itu hal umah tangga orang ... umah aku takde tangga pun ... hahaha ..

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky