keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 5 Mac 2010

shopping di hari jumaat



 Pompuan dan shopping memang takleh di pisahkan ... betul ke ?? tapi bukan aku laa ... aku ni sempoi abis jer membeli belah .. kecuali kalo beli barang dapur lahh ... maklum laa .. nak buat stock beb ...
sii arini pakat dok serbu kat gudang aku ni .. try cuba test tudung Annur ... memang best tudung ni ... huuu aku nak buat keje pun takleh consentret .... ramai lak tu ...memasing semua cekau .. cekau ... ambikk ambik ...

soo masa dah abis dorang pilih n nak kemas .. alih alih aku terpandang tudung ni ... merahnye mak ngah ... rasa macam nak ajer .. tapi aku takde baju kaler ni laa .. yg ada pun kaler pink ... huuu menarik hati sungguh ... saboo ... kuatkan iman mu jijah ... tarik napasss ... lepass .... tarik lagi ....

setan >>> jgn kipas akuuu .... (rasa macam dah mencerucuk kuar tanduk 14 ... ngape laa dorang tinggalkan stock dalam bilik aku ni??? ...oh tidakkkk ....



~ It'S OnLy Me ~
weeee

8 ulasan:

Unknown berkata...

sakan sungguh...

Insan Biasa berkata...

hihi aku suka warna merah ......

Seri berkata...

akak pon g shopping td ker? kiter pon g jalan2 td..tpi sedih bila sampai umah tapi xde beli baju pon...wuuu

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) berkata...

hehe..
suruh beli buat koleksi la tu..

salam perkenalan
:)

JijahJambu@Jj berkata...

Nur >> Salam perkenalan dari akak .. heheh nak aje akak beli .. tapi kan .. akak nak nanti shopping di Sabah ... yey ...

JijahJambu@Jj berkata...

Eve >> takpe laaa .. save duit .. window shopping kira macam eksesais ..

JijahJambu@Jj berkata...

~0~ >> memang dorang ni .. melampau lamoau soping .. macam laa dah tak jual dah lepas ni .. hahah .. sabo je jijah ..

JijahJambu@Jj berkata...

Insan >>> boleh laa beli selai dua tuk aweks mu.. ;)

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky