keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 4 Mac 2010

teh ais ...


pepagi buta dah order teh ais .. sebabnye semalam aku teringat kat somebody .. dia buat air teh ais ni memang power abis .. sedap giler ... hari hari kalo tak minum aku rasa ketagih je .. sib baik setahun je aku studi sana ... kalo bertahun tahun cemana kes laa agaknye ekk ..

soo pagi ni aku order teh ais ... heheh akak kedai tu siap dah mention "nes ais" ... aku cakap ubah selera sket .. mmm tak boleh ahh ... takde feeling laa .. dah biasa hari hari nes ais je aku bedal ... tapi takde laa sampai ketagih ... just rasa itu je air yg aku nak minum ...

kalo time aku penat sangat ... aku suka neslo ais .. hee tak bley minum bebanyak .. nanti lagi bulat bak ikan buntal la aku ...

ok la .. harini aku keje lam gudang ... sooo kalo ada masa aku update agi ah ... have a great day all ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

5 ulasan:

mrs.ecam berkata...

pg ni aku minum teh tarik jijah oi...terkojut perot aku klu minum es pepagi...heeeee

JijahJambu@Jj berkata...

jijah lak ... pagi petang siang malam pekena aiss je .. usus dah lali kot ...

eynda berkata...

Isskkk...menggoda keimanan sungguh...eynda peminat teh ais tak kira waktu :-p

Tanpa Nama berkata...

saya lak suka teh o ais...tapi suami akak marah minum ais pepagi...hehe

anyway teh ais tu nampak mengoda...

Seri berkata...

kak jijah...tolongla poskan teh ais nih kat kiter..kiter dah nak cair mair panas sgt nih...wuuuuu

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky