keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 24 Mac 2010

walawehhh ... main perang perang

hadehhh ... kena banyak bersabo bila keje ngan staff state ni ... bila dah melangkah state ... lain orang lain cara ... hahahah ... aku paham dorang serabut ngan memacam kerja .. sama la jugak aku kat sini ... sangat sangat memahami ... tapi kalo dah keje .. kena la jugak beb ... bukan sesaja aku nak kacau korang yg kat negeri ke ape ....

heheh .. kesahnye .. since semalam aku mintak data .. memang laa dia dah buat dengan cantik dan kemas sekali .. sooo .. aku pun receive n kaji ... heheh soo aku dapat kenalpasti ada kesilapan daripada jumlah program ... hahaha aku ym balik .. maklumkan pada dia ... soo alih alih dia jawab ym .. bunyik macam marah jerr ... hiksssss .... aku nak cakap je .. jumlah tak sama dua dua rumusan tu ... dah dia takmo dengoo ... lantok lee ... bio la pulak deme pening mencari nyerr ... atenye .. teman dah betolkan ... terpulang leee ke deme .... sok kalo bos deme kena tembak... kome tahan je laa telinga ekk ... huhuuuuuu ....

skang ni permainan nye cenggini .. antara aku ngan ko .. mana satu kena bom dulu .. jenis bom tu kena gak nengok .. sini semua pakai nuklear je ... tak main senapang patah tuu ...

soo.. the rule is ... kalau korang tak gerak .. aku kena bom ... kalo aku tak gerak .. korang la tembak aku ... hahahah letis beb ... soo sesame la kite pakai perisai huh .... 

~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

iDAN berkata...

emmm! Tahniah! anda telah memenangi Anugerah Beautiful Blogger sila ke situs saya!

JijahJambu@Jj berkata...

mak aii .. beratnyer

JijahJambu@Jj berkata...

mekacihh idan...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky