keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 8 April 2010

Ape tengok tengok ???

jijah baru balik lunch .. biasa laa .. kuar makan lewat sikit ... orang tak ramai .. tak serabut otak sangat ...
on the way back to block 1 ... . masa tu aku n 3 orang lagi kakak-kakak bahagian sebelah jalan sekali ... then serempak ngan bos unit depa ... soo aku jalan macam biasa laa ...
masa nak sampai lif .. ada mamat ni lalu n selisih ngan aku ... rupanya dalam diam bos depa perati je mamat ni ... bila semua dah masuk lif .. dia pun cakap ... orang tu tadi tengok amie ... sampai teleng teleng kepala ....
dia baru je nak cakap pasal lelaki tu .. aku pun jawab ....

aku : bos .. dia nengok saya tu bukan ape ..... mesti dia cakap .... alamakk ... gebunye awek niii ....
semua dalam lif : hahahahaha gelak besooo ....

moral of the story .. fikir yg positif jer ... kang tak pepasal dapat dosa kering ... bio laa dia nak nengok aku .. bukan luak pun .... tapi kalo dah melampau sangat >>> Maa taro taro ???? @ Ape nengok nengok ??

heheheheheh ... dah biasa dah kena jeling macam tu .. tak kira lelaki atau pompuan ... hahahah ... ada aku kesahh ???????


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

mrs.ecam berkata...

keh3 bgs jijah ko pk yg baik2 jela...lgpong bkn luak pong kn...ko pong x yah serabutkn kpala dok pk mamat 2 tngk ko pesal...hehehehhehe

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky