keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 4 April 2010

bayangan hidup ...

ada banyak perkara ...
ada banyak cerita ...
ada banyak kisah ...
ada banyak lagi ....

jika yang satu hilang ....
cari saja ganti ...
jika yg satu susah ...
cari cara yang termudah ...
jika yang satu berat ...
ada lagi yg ringan ...

jika yang satu tidak dapat memberikan kebahagiaan ...
masih ada banyak untuk dijadikan alasan untuk gembira ...

jika yang satu memberikan kesusahan ...
beribu lagi yang boleh memberikan kesenangan ...

usah di beratkan perkara yang berat ...
kelak tak sanggup menanggungnya ..

yang senang ada ... kenapa mencari yang susah ???
bukan ke menanggung beban dan menyusahkan diri??

hahahah selagi perjuangan belum sampai ke titik noktahnya ... usah putus asa beb ... teruskan ...
hidup bak kata uncle ...dalam idup ini ... kena ada bayangan hidup ... ;)

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky