keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 26 April 2010

bengkek jer...

sengal je mamat nih... Ari ari kacau emosi aku. Ari ari sms aku.. Tak tahan aku ngan karenah dia ni. Lagi aku membisu, lagi kerap dia ganggu hidup aku. Ingatkan dah jauh dia akan lupa. Tapi lagi teruk dia kacau aku.
Aku rasa ada gak nanti aku tukar no hp ni. Cemana lagi aku nak buat agar dia tak ganggu hidup aku??

~ It'S OnLy Me ~ weeee

1 ulasan:

cheqna berkata...

bunuh je dia...hahahaha
susah kan kalu orang tak reti macam tu
wat donno jela..boleh???

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky