keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 14 April 2010

birthday Man ...



meh kawan kawan ... kite nyanyi sesama utk adik jijah...

..ALLAH SELAMAT KAN KAMU... (moncong kasik lebih sikit laaa .. kasik sound lagik superb)
 ..ALLAH SELAMAT KAN KAMU...
..ALLAH SELAMAT KAN .. FADLAHHH YANG COMELL ......
..ALLAH SELAMAT KAN KAMU...
 ...................................................................
 selamat ulang tahun kelahiran yang ke 20 ++ adik ku ... (20 sokmoo) ..
moga sentiasa diberi kesihatan yang baik ...
hidup yang ceria n bahagia ....
selamat n gembira selalu ...
murah rezeki dalam ape juga bentuk ...
aaaamiiiinnnnnnnn ....

p/s: hadiah KIV dulu ... akak mu mufliss lagi ni .. balik pada MIri nanti haaa ....suprisee ..tapi bukan telo tembelang laa ... ahaks ...

jijah : ..... dah besar adik aku rupenye ... dah ada anak sorang pun ... nak tambah sorang lagi pun ... bini tak tambah ekk ??? anak je takpe laa ... pening kepala aku nak layan kang ...

heheh nak masuk gambar pak lah laa nanti ... hehehe comel tau dia ....tungguuuuuuuu ....

now jijah nak tidooo ... mata dah macam PANDA .. lebamm beb .. lebammm ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky