keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 29 April 2010

Card 4 me ..

 heee ..suker ... dapat kad bday .pink lagi ..hehehe i like.. mekacih Ahmad ...

hari Selasa lepas ... rupa-rupanya jijah exam sama date ngan akak Sherry n Co. patut laa sepanjang pagi ..kelopak mata kanan ni asyik tergedik gedik je ... hmmm .. happy sangat .. jume Ena, Kema, Lily .. semua geng Bachok dulu ...

ape lagi ...lepas abis exam .. kami lepak lepak laa kat Pizza Hut .... hhahah memasing kenyang bulat .... kekenyangan ... yg best nye .... akak Sherry banjer .. kata dia ... Hadiah Bday ;) .... gheee ... suka ...

teringat last time celebrate bday di Bachok ... dorang buat makan makan ... hahah masa tu aku kena lumur gula Icing daaa ... sebijik macam tepung gomakk ... tu pun nasib baik mirul tak dajalkan ikat tin susu kosong kat moto virago aku ... hahahah ada gak macam omputes kawen gantung tin tuu ... hahahah ... sabo je akuuu


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

bestnya makan2 sambil dapat hadiah...nak jugak..*wah tiba2...*

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky