keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 29 April 2010

date malam ini ...

 aku ada janji temu ....
dengan dia yang jauh disitu ...
aku nanti di sini ...
dan dia tunggu aku di sana ...
tak bersua muka ...
tidak pula bersuara ...

hanya mata berbicara ...
dan jari jari berbahasa ...
laju dan sederhana ...
meraba ... menyentuh mesra ...
suasana sunyi ....
hanya kita berdua ...di sini ..
jari jari terus menari ....

kau kata kau rindu ...
tak keruan saban hari ...
menanti ... mencari ...
tertanya ... kemana aku pergi??...

aku masih di sini .... sayang ...
hanya masa yang berlari ...
pantas pergi ...
saban hari ....

bila kita akan ketemu lagi? ...
bila masa tidak lagi mencemburui ...
pada suatu hari nanti...
bila aku menjejak pantai itu ...
akan aku ungkapkan ...
aku juga rindu ...
pada mu...selalu....

tapi malam ini ....
hanya jari-jari ...
engkau dan aku ...
akan terus menari ....
berjalan ..berlari ...
di papan kekunci ini ....
berbicara bahasa yang sama ...
meluahkan apa yang di rasa ...
tersenyum manja..
ketawa mesra ....
tetingkap kecil ini ibarat dunia ...
untuk kita ...

selamat malam cinta ..
mimpikan aku dalam lena mu ...




~ It'S OnLy Me ~ weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky