keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 29 April 2010

gilo ko apo ???

mmm pepagi buta ada sorang mamat ni buat lawak sengal lakk .... dia cakap kat jijah .....

mamat sengal : weekend aritu buat ape? ingatkan nak ajak awak lepak kat bilik ...
 aku : bilik ??? bilik ape lak ni ??
mamat sengal : hotel la .. saja lepak lepak borak borak ....
aku : bahayaaaaaaaaaa .....
mamat sengal : bahaya ape lak ?? takat borak borak aje ....
aku : ape best sangat ke bilik tu ??? kat luar lagi best aper .....
mamat sengal : alaaa .. bukan nak buat ape pun .....
aku : (dalam hati aku ... ek eleh mamat ni .. pepagi wat lawak sengal lakk ... ) mmmm ape ape je lahhh .... (terus padam YM sengal...

heeeehhh .. suka suki dia ajak aku lepak lam bilik otel ... ape barang .... macam takde tempat lain nak lepak dah ... melambak lagi tempat lain ... ni susah kalo cakap ngan orang terlebih bijak ni .... nak cakap tak sekolah .. dah tua ... cakap retarded ... normal ... kang bila tak layan .. kata sombong .... bengang jerr ...
now aku rasa macam nak masukkan id dia dalam kandang ..... puas ati aku ....



~ It'S OnLy Me ~ weeee

3 ulasan:

Whoopz berkata...

Hahah.. Mamat sengal yg sangap..

JijahJambu@Jj berkata...

tu ah pasal .. sabooo je laa ..

matahati-aishahazhar berkata...

sengal tol mamat.. tak suka

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky