keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 28 April 2010

hidup ...

mmm dengar dalam radio tadi ...
hidup kena ada tujuan ... kena ikut pada timing .. kiranya kena terurus ikut jadual ... kiranya kalo time makan .. kite makan ... kalo time tido .. kena tido ... kalo time keje ? .... keje laa .. ape lagi ...

tapi selalunya aku perasan gak dorang ni .... jam 1 borak .... jam 2 ..pegi makan ..then nak pegi solat lak ... jam 3 belom tentu duduk kat tempat lagi ... mmm ... berpada pada la kalo yer pun ...

aku pun bukan baik sangat .. tapi kena ada timbal balas laa ... time keje kena la wat keje .. time ngelat ... ganti balik laa ...

pagi ni lapar giler ... usus aku dah rasa menangis ... meraung raung macam singa lapar ... bukan nyanyi lagu dangdut beb ... sooo ... aku nak g makan sebelum jam 8 .... daaaaaa ... HAVE A GREAT DAY ALL ...

~ It'S OnLy Me ~ weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky