keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 8 April 2010

Horlick Cham..

 heee dari semalam teringin sangat nak minum horlick ... padahal aku memang tak suka pun minum milo atau horlick ... kecuali kalau campur sikit ngan nescafe ...  soo pagi ni Horlick is my choice .. masa order tu ...

aku : kak ... horlick ada tak ???
akak : adaaaaa ....
aku : arini nak horlick laaa ...
akak : ok .. bolehhh ....
dia pun ambik cawan n mula kacau kacau air .. then

akak : nak horlick cham tak ???
aku : horlick cham? boleh jer ...
akak : nak tak ???
aku : nakk ...
akak : oraitt ....
aku : tapi kan kak ... kalau letak milo tabur .. mesti lagi best kan ???
akak : beresss .....

aku : taksir kerugian kak .... (aku makan bihun sakit letak telo mata n kicap + air horlick Cham)
akak : RM 4.50

gambo tenet jer ... tadi lupe daaa nak bawak nyawa ke 2 ... tinggal lam laci ... len kali laa jijah letak gambo .

have a great day all ;) Happy Working

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky