keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 13 April 2010

keje lagi dan lagi ...


aku dah naik risau lak ngan kerja aku kat sini ... tadi kena panggil ngan bos besau .. memacam dia citer n dia pesan siap siap ... dah rasa macam orang kasik wasiat lak ...aku paham la kehendak dia macam mana ... tapi tu ah ... susah aku nak cakap .... n sesungguh nye ... risau aku sungguh risau ...  bukan nye aku tak boleh buat kerja .... tapi aku risau bila naik orang lain ... kacau bilau jadinya kerja aku ... tambah lagi kalau kuasa besar di atas berubah haluan .... bertambah rilek laa orang yg sedia rilek ...
ahh bolayan dia ... buat je keje aku seadanya ... soo amie ... ready to rumble ???? .... ooo yeahhh ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky