keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 14 April 2010

kemalasan melanda ...

 motif aku berada di sini sekarang ni ?? berjalan jalan dari satu sawang ke sesawang yg lain ???

malas nak pack baranggg .... huh ... i want doraemon pocket now ...
 ni la penyakit aku ... malas nye nak pack barang ... selau sangat macam ni ...
padahal dah selalu kena keje luar ... ahh ..
malas nak mengira ngira dan merancang baju ape nak bawak .. malas nak bawak baju bebanyak ..
seminggu lak tu ...
last time aku nye beg baju dah macam orang nak merantau satu dunia ... bawak laa back pack tu merata rata ... lappy is a must ... ape pun dah ada broadband .. but aku tak tau aa kat Miri ok ke tak? hahaha .. jgn laa takde line langsung .. windu aku ngan go-blog ni kang ...
soo esok aku terbang tengahari tapi paginye aku g opis macam biasa ... soo .. banyak agi lom settle .. kotak lom ikat leklok ... lom timbang ... sempat .... pilot datang jam 10 ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Insan Biasa berkata...

sila raji hahahahaha

abang berkata...

antri yang menarik ....

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky